Bebek12 gebelik alerjisi veya karaciğer enzimi yüksekse eğer buna bağlı olarak gebelik kolestazı yaşanabiliyor canım. Benimde olmuştu 28 haftamdayken üç hafta boyunca çektim . Geceleri özellikle deli gibi kaşınıyordum . Karaciğer enzimim yüksekti biraz doktor kullandığım bütün takviye vitaminlerime ara vermemi istedi . Bıraktığım an kaşıntı filan kalmadı geçti gitti