Sidal Canım hiç telaş etme gerekirse doktorunu değiştir. Ablama da ilk bebeğine hamileyken beceriksiz bi doktor ilk başta dış gebelik dedi daha sonra ilerleyen haftalarda bebeğin belinde yara var doğsa da çok yaşamaz ölür dedi. Ablam bunalıma girdi her gün ağlıyordu resmen. Ve bunu söyleyen de güya özel hastane doktoruydu düşünsene üzerine bide bi ton para veriyordu zarar üstüne zarar hem madden hemde manevi açıdan. Sonra doktorunu değiştirdi başka bi özel doktora göründü doktor işinde baya iyiydi oda araştırdı iyi doktorları sonra doktor bebeği gördükten sonra kim demişse halt etmiş bebeğin senden benden sağlam demişti. Ve şuan yeğenim 5 yaşında Allah’ıma çok şükür rabbim annesine babasına bağışlasın ve gerçekten de son doktorun dediği gibi sapa sağlam doğdu toprak bebeğimiz 🥰😇 o yüzden stres yapma tabi ki aklın bebeğinde olacak hep ama ondan önce güçlü ol ve iyi bi doktor araştır ve hemen doktorunu değiştir derim çünkü daha ufacık bebek daha elleri ayakları oluşmamış o haftalarda neye dayanarak sakat demiş anlamış değilim. Ayrıca ikili tarama testi genellikle down sendromu var mı yok mu teşhisi içindir ve o bile tam olarak kesin değildir. Rabbimden umut kesilmez sen bol bol dua et bebeğine ve doktorunu değiştir bence. İnşallah herşey temiz çıkacaktır 😇🤲🏼🌸