Merhaba anneler bugun ikili testimin sonucunu almaya gittiğim de diyabet hastası oldugum için yüzde 50 sakat olabilir hemen perinatoloji bölümüne yönlendirdi bu hafta gideceğim hemen çok korkuyorum ilk gebeliğim 2 yıldır istiyorduk sabahtan beri morelim bozuk böyle olan varmı aranızda bana yazın lütfen 😭