LETHE bence medipolü tamamen bırak. Bu hastahanenin en büyük problemi acil bir durum olduğunda kendi doktoruna ulaşamıyorsun ve sana nöbetçi doktor müdehale ediyor. Allah korusun erken Doğum riski, tansiyon, ebelik zehirlenmesi vs acil birşey olsa doktorunla muhatap olamıyorsunuz. Ayrıca doğumunuza da mesai harici girmiyor. Benim içtiğim ilaç yan etki yaptı saadet hanımın sekreteriyle görüştük telefonda. Bana dedi ki sekreter ilacı bırak doktor gelince yenisini yazar. Bir sonraki randevum da üç hafta sonraydı! Yani sekreter benim değerlerimi bilmez, neye göre kafasına göre doktora bile danışmadan bana ilaç bıraktırır! Anlamadım daha bir sürü şey sayabilirim. Saadet hanım randevu sırasında iyi geldi bana ama diğer sorunlar yüzünden medipolü tamamen bırakıyorum şimdi çünkü çalışma sistemleri özel hastahane mantığında değil devlet hastahanesindesin sanki.