LETHE benimde riskli gebelik düşük riskim var 23+3 haftadayım her muayene sonraki muhakkak kontrol randevusuna gitmem gereken sebepler çıkıyor Saadet hanıma gidenler gerçekten çok memnunlar bende tavsiye üzerine gitmek istemiştim ama eminim devam etseydim sırf bu yüzden bırakmak zorunda kalırdım..
Ben Nergiz Kılıç’a gidiyorum çok memnunum gayet ilgili telefon numarasını veriyor mesaj attığımda muhakkak geri dönüş yapıyor, ultrason sırasında eşimi alıyor, randevu alırken hiç sıkıntı yaşamıyorum tavsiye ederim Medipolden öncede Medicalparktaydı ordan duymuştum