Dgull size cok gecmis olsun, bu cok cok nadir yasanan bir durum belli ki. Zaten bunu da belirtmistim ama risk oranlarina bakip ona gore bu tip asi ve ilac planlamasi yapilir genelde. Siz o 0.01 riskte gerceklesince %100 olmus oluyor sizin icin. Sizin durumunuz aslinda benim doktoruma ilk gittigimde bana genel durumlari anlatirken bahsettigi yone geliyor. Ben evlilik sonrasi duzenli kadin dogum kontrollerine giden ve iki yil icinde testlerim, duzenli smear testlerimi ola ola hamilelige gecis yaptim. Ilk kez hamilelikle birlikte doktora gitmedim Allah’tan ve bir sorunum, beni etkileyebilecek bir durumum var mi arastirmis oldum. Doktoruma da endiseyle sormustum, o da Eger bir hamilelikte bebegin dusecegi,gebeligin sonlanacagi varsa bir kiloluk bisey tasimak ya da bi agri kesici sebep olabilir ama eger ki o bebek yasayacaksa 20 kilo da kaldirsan, ters bisey de yasasan yasayacaktir demisti. Biraz boyle bir durum oluyor. Insallah hersey yolundadir ve bundan sonra daha iyi olur sizin icin de.