sagsbry ya o anneler ne cok biliyor ki, saglik bakanligi, toplum sagligi doktorlari bunca hekim bunca kurul bi halk sagligi peogrami olarak dogru olduguna karar vermisler ama burada erken dogum yaptigini ya da cok zararli oldugunu dusunen anneler kadar bile bilmiyorlar. Onca yil okumuslar, bu islerin uzmani olmuslar ama kafalari burada kendi kendine ahkam kesen uc bes anne kadar basmiyor. Tuh onlara! Lutfen inanmayin her okudugunuza. Devlet bunca yatirim yapip asi niye alsin, bedava bizi asilasin. Demek ki az ya da cok bizler icin bi onemi var. Evet herseyin bir agri kesicinin bile yan etkisi olabilir, 1 milyonda 1 ihtimal, gercek olur basimiza gelirse bizim icin %100’dur ama ben simdiye kadar bilimsel olarak kanitlanmis bu sebepten cocugunu dusuren kimseye rastlamadim.