biraz sizi korkutmuş bence doktor.daha dikkat edin diye belki de bilemedim ama ne amaçla olursa olsun yaklaşımı çok yanlış olmuş.insanlar ne kilolarda hamile kalıp ne kilolar alıyorlar,doğuma giriyorlar.tansiyonunuz,şekeriniz falan normalse stres yapmayın bence tabi hızlı kilo alımını yavaşlatmak için karbonhidrat tüketiminizi düzenleyebilirsiniz.bende bir ara çok kilo almıştım sonra pilav,makarna,börek,kek falan çıkardım menüden şimdi daha iyi gidiyor🙂