🙋♀️Öncelikle forumda olan herkeze simdiden hayırlı kolay doğumlar diliyorum . 🤲 evettt bizim hikayemiz 3 mart gunu evde günümün gecikmesi ile oylesine denedigim test sonucu başladı:) hamileligim okadar rahat ve guzel gectiki hicbirsey anlamadm şükür çünkü hicbir belirti yasamadm tabiki 3 tremestir doneminde migde yanmalarim hariç oyuzdenmidir bilmiyorum upuzun sacli oldu🤭 neyse gel gelelim dogumuma oglusum beni cok bekletti 40+2ye kadar o aksam hicbir belirtim yokken birden bire nisanim geldi 11 gibi ama ben kipkirmizi kani gorunce haliyle telas yaptim hemen doktoruma yazdm oda nisanin gelmis sancilarin basliacgini anladi ve 5 dkya bir dusene kadr gelme hastaneye evde dayan dedi bende sabah 5 kadar evde karsiladm sancilarimi dakika tuttum 10 dkkada bir 7 dakikada 1 derken 5 dkya dustu ve doktoruma yazdm esimi uyandirdim annemi uyandirdim hazirlandik ciktik evden hemen kontrol etti doktorum ve acikligm 6cm di yatisim yapıldı saat 5.5 du her saat basi odama yerlestikten sonra acikligim kontrol edildi 7 8 9 derken 10 cm birturlu olmadı saat artik oglen 11.5 flandi hizlandirilsn diye suni sanci verdiler serum taktilar gercekten de yarim saat sonra doguma aldilar beni dogum sanci ceken birine okadr kolayki kizlar hicbisi hissetmiyorsunuz 3 kasim sali gunu saat 13:05 ruzgarimi kucağıma aldim allahim isteyen herkeze tattirsin bu duyguyu simdi oglusum kollarimda yanimda uyuyor şükür 🤲 sormak istediginiz birsey olursa seve seve cevaplarim 🙋♀️