hulya_sncr47 Sbldefne ne güzel siz kaç haftalıksınız Rabbim kolay bir Doğum nasip etsin ünşallah ikinizde sağlıklı çıkarsınız Doğumdan 🤲☺️ Bizim daha 39 günümüz var ☹️☹️😩😑
Sbldefne hulya_sncr47 38 bizim de çatım dar olabilirmiş zaten de bide normal doğum yapamazmisim dedi ebe hanfendi
hulya_sncr47 Sbldefne az kalmış size inşallah istediğin bir Doğum olur Bn de 34+2 günlük 3. doğumum şimdiye kadar hep normal Doğum diyorlar inşallah bir aksilik çıkmazda normal doğumum olsun☺️
Sibelsncar Sbldefne yapmıyor canım belli bir saatleri var suni ile ilerleme olmuyorsa sezaryen yapıyorlar ama şu an virüs var bilmiyorum korkan herkesin aynı olacak diye birşey değil biraz da kasmamak lazım
Sbldefne Sibelsncar aslında ilk başta çok rahattim ilerleyince acıdı hani o kadar ileri gittiğini tahmin etmezdim