Sbldefne vala belki bebek ağiada olduğu için çok canım acıdı bilmiyorum bebeğim şuna hala vajinala baskı yapıyor yerleşmeye çalışıyormuş yada demeki acıyormuş bilmiyorum o çatı bni endişelendiriyor açıkcası kendimi kasmayacağım diyorum o an ama o an ne durumda olurum agrım olur mu olmaz mi bilmiyorum ☹️☹️