Zeynepmerve15 aytennyilmzz teşekkür ederim doktorlar farklı farklı söyleyince kafam karıştı ek olarak vitamin içiyoruz inşallah bizede nasip etsin Rabbım
Zeynepmerve15 momelif etkiliyor sanırım bende geçen ay öğrendim doktor detaylı olarak anlatmadı forum da okuyarak ne olduğunu ne yapılması gerektiğini yeni öğreniyorum sanırım kilo vermek bende veremiyorum kendi kendime diyetisyene gitmek istiyorum
momelif Zeynepmerve15 insulin direncinize mtlaka baktirin tokluk cikti uc aylik sekerinize bakiorlr dahiliye o sekilde gidin olcm yaptirin oyuzdn kilo vermek zor oluyor olablr ama pcoda en onemli sey kilo dedi dr um eger en az 5-7 kilo verrsn normal e donms olrsn dedi bunun dusmani yağ miş
Dilara1503 Zeynepmerve15 canım soğuk sıkım olmalı Saraçoğlu bu konuda sohbetleri ver sayfasında da konuyu anlatmış okursan anlarsın zaten inşallah faydası olur 😊 kullanıp fayda Gören çok var
Zeynepmerve15 momelif insülin direnci var zaten kuzum glifor kullanıyorum iştah keser felan dediler yok kesmiyor i yani benimkini nşallah verebilirim
momelif Zeynepmerve15 bencede ondandir yksa kardesmn degerleri normal bu degerlern ckck altinda hamileler yiginla var ama birde sole brsey basip meselesi var ayrica pconun en buyuk tedavisi kilo vrsa vermek geriside Allahtn bnde ck zor kilo verebliorm maalesef
Zeynepmerve15 momelif öyle canım boğazımı tutamıyorum açıkcası ben bir iki gün diyet yapıyorum sonra bozuyorum eşimde ye ye diye tutturuyor iyisin sen böyle diyor. Dediğin gibi nasip vakti zamanı vardır diyorum
aytennyilmzz Zeynepmerve15 ayda kac kutu aliyosunuz biz iki kutu aliyoduk ayda sabak akşam kulaniyodum
Zeynepmerve15 aytennyilmzz canım daha bir kutu aldık sabah akşam kullanıyor içinde 60 tane var eşim düzenli kullanmadı yumurtlama dönemlerinde kullandı ilaç çok pahalı iki ay gitsin diye doğru değil aslında ama imkanlar öyleydi az kaldı bitmesine tekrar alacağız
aytennyilmzz Zeynepmerve15 evet bizde o durumdan gectik pahali ilac yeri geldi gidip tahlil bile yapamiyoduk
momelif Zeynepmerve15 bende ayni kendmi tutmaya calisiorm ama yemekte yarior bana mubrek :)) Allahim ol dediktn snra hicbrsy engel degil ama yinede elden geleni yapmaya calisioz iste gerisi nasip insaallah tez vakitte nasip olur herkese bizede
Zeynepmerve15 momelif amin inşallah canım Rabbım sanada banada isteyen herkese nasip etsin inşallah 😊
Zeynepmerve15 aytennyilmzz bizde aynı canım artık özel hastaneye gitmek istiyorum onada gidemiyorum devlette çok fazla ilgilenmiyorlar hele şimdi pandemi de muayene bile yapmak istemiyorlar biraz rahatlayalım özele gidicem inşallah
aytennyilmzz Zeynepmerve15 inan hak veriyorum bnde tüp bebek yaptirmak istedim durumumdan dolayi yapamadim