Zeynepmerve15 ben baktımda eşiminkileri hayal meyal hatırlıyorum daha düşük rakamlardı hareketliligi falanda cok az sperm sayısı 4 milyondu falan dusuktu yani baya sonra kendiliginden oldu cocuk şaşırdık hatta nası oldu dıye ikinciye hamileym oda kendılıgınden oldu kötü degil degerler cunku simdi böyle cıktı ya diyelm bidaha test verse farklı cıkabiliyo