Snszasla Girlpowerbabe 😀😀bende öyle ya her kıyafetim oluyordu ama göbekten dolayı fermuarlı kapatamıyorum 🤭 dün bile dedim belki olur fermuarlı indiririm basenler filan sıkıntı yok ama fermuar kapanmıyor 😀 o yüzden kilomuz gayet iyi bence hatta eşim kilo almamı biraz daha hamile gibi olmamı istiyor o derece ama ben memnunum halimden 🥰🥳
Girlpowerbabe Seval22 Pendik medipol 🤣 benim de bebek tontiş 1 hafta önden gidiyor ama ben arada bi yerim abur cubur severim😋
Seval22 Girlpowerbabe ben gob avrasya haftaya kontrol var bakalım yicem galiba azari 61 .500 olmuşum 🙈
Girlpowerbabe Mernana ya sizin çok iyiymiş 33 de ben kaç kilo daha almış olurum acaba çatır çatır her hafta alıyorum da🤪
Girlpowerbabe Seval22 bugün tartıya çıkarken ayağımda bot vardı napim bi dahakine onları falan da mı çıkarsam🤣🤣🤣
Seda-20 Girlpowerbabe benim de 20+3 57 ile hamile kaldim 64 üm doktorum kilomu sormuyo bile sanirim biraz ilgisiz deiştirmeyi düşünuyorum zaten odasindaki tarriya ben çıkiyorum merak edip sormuyo bile☹
Srhtzlyh Seda-20 benim doktorda girer girmez odaya gözleriyle tartıyı işaret ediyo😅😅 ama 30 haftada 8 kilo aldım ortalamada gidiyorsun iyisin dedi. İlgili doktor iyidir ya inşallah sizde aradığınız doktoru bulursunuz😊
Seda-20 Girlpowerbabe ay ne bilim cnm yaa böyle de zor tansiyonumun yuksek oldugunu soyledim bu yaşta ne tansiyonu diyo bana ölctu falan ama tansiyonun yasla ne alakasi var
Seda-20 Girlpowerbabe ilaclar kusturuyo demir ve vitamin ilaclarini icemiyorum dedim hamilelik zaten ilacla olcak bisry deil birak dedi ama sanki pek guvenemiyorum
Alfabeta Girlpowerbabe ya ben uzun bıtlu zayıf oldugum için doktor normal dedi ani kilo artışı 15e kadar yolum var 5 kiloyuda geçmiyimde sıkıntı değil 😂
Gizem_ar Senin doktor abartmış bence hicte fazla değil kiloluysan eğer onu bilemem de 24 . Haftadayım 6 bucuk aldım doktorum gayet iyi diyo hatta ben fazla mı diyorum her seferinde takma kiloyu bu kadar alcaksın tabi diyo
Girlpowerbabe Gizem_ar kilolu değilim 54 ile kalmıştım burda 5 kiloya kızan doktor varmış neye göre az veya fazla diyorlar bilemiyorum hatta 24. Haftada 4 kilo almıştım sınırdasın demişti 🤷🏻♀️
Mucize-melek @Girlpowerbabe 55 ile kaldım 59 kiloyum doktorum çok az aldığımı söyledi halbuki çok da yiyorum anlamadım 🤭
Girlpowerbabe Mucize-melek aranan kan bulundu 😂 maşallah valla çok iyi bebeğinizin kilosu da iyiyse sizin az almış olmanız ne kadar güzel daha önümüzde 2 ay var yani
Gizem_ar Girlpowerbabe haydaaaa 😂 bu doktor niye böyle takıntılı cok acayip sanki vercek olan o kocan bu kadar karışmıyodur 😂😂
Girlpowerbabe Seda-20 ne biçim doktor öyle baştan savma… yerinde olsam kapısından bile geçmem tansiyon kilo ilaç hepsi takipli olması gerekir