Bugün doktor kontrolüm vardı 30. Haftadayım 54 ile hamile kalmıştım 61 olmuşum yani 7 kilo almışım.. doktorum bu hafta için 7 kilo fazla dedi aslında hiç de fazla yemiyorum neden böyle oldu acaba hareketsizlikten sanırım artık eskisi gibi hareketli değilim ağırlaştım🥵 siz ne durumdasınız?