2subat Kızlar bugün kontrolüm vardı 31 haftalık hamileyim ve tansiyonum 13/9 geldi doktorum 14/9 olursa hemen gel dedi ne yapmam lazım tansiyon için bi öneriniz var mı
Busra34ybg 2subat limon sık iç tansiyona iyi gelen tek şey diyebilirim ve bi zararı yok tuzlu yağlı şeylerden uzak dur
Mondly 2subat tuzlu ve yağlı ağır yemekler yeme sürekli tansiyonunu ölç bol bol dinlen ve su iç eğer yüksek görürsen de Limonu bardağa sık iç yada direk limonu mandalina yer gibi ye çok iyi geliyor
Ahsend49 2subat tuzlu yeme suyu bol iç . Tansiyondan dolayı ben sezeryan oldum maalesef 🤦🏼♀️ Tansiyon çok önemli canım bol bol dinlen sinirlenme etme suyu çokça iç tuzu hayatından çıkart
2subat Mondly Evet tansiyon aleti alıp ölçücem mecbur heycan mı yapıyorum da böyle oluyo anlamadım yoksa genel sorun mu bilemedim
2subat Ahsend49 Ya ben daha önce 3 bebek kaybettim ve bu 4. Çok heyecanlanıyorum kontrollerde ondan çıkıyo olabilir mi
Mondly 2subat bilmiyorum canım benim de son haftalarda çıkıyordu şimdi ikinciye hamileyim bazen yerden oyuncak alıyorum elim ayağım titriyor ölçüyorum 15 9 oluyor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah