Fatmanurkor94 hergun ahududu yapragı cayı içiyorum aktardan aldım kaynatıyorm bı kupa seklınde. Bırgun adacayı kaynatıp içiyorum kekıkle beraber bırgun 6-7 tane defne tohumunu havanda ezıyorum balla karıstırıyprum üçe bölüyorum sabah öglr aksam yıyorum. Yanı ahududu yapragını hergun dıgerkerını bırer gun arayla doktorum bu sekılde yapmamı ıstedı 😊