Kbr26phlvn
Kbr26phlvn nişan geldi suyum geldi ama 1 cm bile acilmam yoktu rahimnagzi yumuşatıcı ilaç verdiler rahimden yavaş yavaş acilmalarim başları.size tavsiye normal doğum olucaksa ,hastanede sürekli yatmayın gezin,plates yapın ,skuat yapın, sancı geldiğinde yürümek bile zor ama o acıyla [yürüdugunuzde ya da) herhangibir hareket yaptignz açılmaya çok meğilli