Oğlumu 40+6 da doğurmuştum ama kendi ayağımla gittim hiç sancı açılma yokken suni ile başlattılar felaketti bekleyin derim şimdi kızıma 39 haftalık olduk bu da gelmiyor 😂 bekleyecez inş kendi sancınla gelip doğurursun diyor doktorum ama ikinci Doğum olacağı için muayene bile etmedi hala hiçbir belirtim de yok vakti dolan benek niye doğmaz anlamış değilim ya bu geriyor bizi ister istemez