hulya_1919
37+4 deyim. Gebelik ilerledikçe daha da sık küçük wc ye çıkıyorum. İyice rahim bölgesine baskı arttığından sanırsam. Geceleri zaten devamlı kalkıyorum tualete. Öyle sıkışmış halde kalkıyorumki uykumdan. Kendimi zor atıyorum wcye. Gündüzleri daha sık tabi 10 dk maksimum. Wc ye giriyorum ellerimi yıkarken yine geliyor yada işim bitti çıkıcam kapıdan virajı dönerken yine😩