Bebebek07_ ben bıraktım canım çocuğunu iyi düşün ilerisini düşün kokusuyla pasif içici olacak. Ve sigara içen annelerde gece uyanması ve kolik fazla oluyormuş bunundüşün zararlarını araştır kendin için zararları araştır. Benim bırakmama etki olanda eşimle birlikte günlük 1 er paket içiyorduk onunki 17 benimki 16 liraydı ve bebek plansız bir şekilde bi birikim olmadan gelmişti sürprizdi yani ve aylığa vurunca 1000 TL sigara parası veriyorduk aylık ki hele arkadaşlarla buluşunca bu günlük 2 pakete çıkıyordu. Ben sigaraya harcayacağım parayla bebeğimin herşeyini aldım sigarayı eşimde bende bıraktık eşim zorlandı arada hafta da bi defa arkadaşların yanında içiyor ama ben bıraktıktan 1 ay sonra canım çekti içemedim. Ve 7. Ayımda eşimle kavga edince çok bunalıp onu sinirlendirmek için içmiştim ama hiç zevk almamıştım