Bebebek07_ hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım, 9 yıldır bazen günde bi paket bazen günde 2-3 tane gibi içiyodum ama hiç bırakmamıştım. 32. Haftadayım, hala arada canım istiyo. Hatta 2 kere denedim ama 2 nefes sonra bunun için mi bebeğime zarar vericem diye düşünüp söndürdüm. Zaten uzun süre içmediğim için de tadı kokusu da kötü geldi. Umarım başarabilirsin bırakmayı. Bırakmak için en geçerli bahane olarak da düşünebilirsin? Hamile olmadığım zamanlarda da bırakmayı düşünüp düşünüp amaaaan derdim ben çünkü. Benim düşüncem öyle oldu. Umarım senin de öyle olur 🤗