Her şey yolunda olduğu ve sezeryan planlandığı için muhtemelen öyle söylemiş. Ben her hafta gidiyorum 10 gün kaldı. Son ay her hafta çağırıyor. Muhtemelen sanci ve açılma takip etmek için. Sen zaten sezeryan olacaksın takip etmeye gerek yok diye düşünmüş olabilir. Çok mantıksız değil aslında. Bı sıkıntı olursa gitmek daha iyi