Yildiz1 Kızlar doğumuma üç hafta bugün doktor kontrolümde gün verdi üç haftanın sonunda aç gel dedi sezaryan için son haftalarda her hafta çağırmıyorlarmı bişey olursa ozamn gel dedi özel hastene birde anlamadım gitti son haftalar önemli
MerveYildirim Yildiz1 ben yurt disina doguma geldim canim , bebegin hareketlerinde azalma oldugu zaman gel dediler . Burda da surekli muayene ve nst olmuyor . Zaten hissediyorsun bebegini . Sancin olursa , suyun ve kanaman olursa gel dedi bekliyorum 🙂
Keriminmutluannesi Yildiz1 canim bende özele gidiyorum her hafta kontrole çağırmıyolar benide bebeğin hareketinde bi azalma olursa gel dedi veya herhangi bir sıkıntım olursa
FilizMurat Yildiz1 ben yurtdisinda yasiyorum ve son kontrolüm 35. haftamdaydi baskada yok... dogum tarihinden bir gün sonra hastaneden randevu verdiler kontrol icin...
Filiz16 Yildiz1 haftada bir doktora gitmen gerekiyor sancı yada kasılma varmı diye hiç bir bilgi vermedi mi .? Memnun değilsen doktor değiştir derim .! Bende özel hastaneye gidiyorum ve orda memnun olmayıp benım doktoruma geçip memnun kalan insanlarla tanıştım🙂
tambirseda Keske bunu doktora sorsaydiniz neden cagirmadigini muhtemelen bizden daha iyi aciklayacaktir size
Yildiz1 tambirseda nasıl yani dedim paran cebinde kalsın dedi herşey normal gidiyor dedi ben para derdinde değilim neden çağırmıyorsunuz demediğime pişmanım aynen
Yildiz1 MerveYildirim aynen öyle dedi suyun yada kanaman olursa hemen gel dedi hayırlısı artık rabbim sizide hayırlısıyla kavuştursun
Esraumit Yildiz1 bencede hersey normal gittiği içindir sıkmayın canınızı yada tercihen aralarda gidin içim rahat etmiyor deyin
MerveYildirim Yildiz1 cumlemizi insaallah 😍 gonlunu ferah tut . Hersey guzel olacak de , bebisinde hareketliyse allahin izniyle bisey olmaz
Yildiz1 Esraumit bende öyle düşünüyorum hastasıyım sonuçta son ana kadar ona gitmişim bakar herhalde çok yoğun bir doktor ben bügün tam iki saat bekledim randevüm olduğu halde
Yildiz1 MerveYildirim sağol canım Allahın izniyle inşlh hakkımızda hayırlısı artık valti zamanı gelince bir dakika şaşmaz değilmi ama
Yildiz1 Filiz16 şimdiye kadar okadar ilgili iyiydi bende memnundum açıkcası ama bugün öyle değince şasırdım randevu vermedi sezeryana gün verdi üç hafta var daha kontrol âltında tutmalı tabi sona gelmişim canım değiştirsem kim bakar bana