aseloykununannesi Deletedmom5 inşallah tutar tüm dualarınız kabul olur 🤲🤲 Rabbim isteyen herkese versin 🤲
Tezcansadulla Deletedmom5 ne guzel hayal ne guzel dua rabbim nasip etsin insallah 🥰 guzel haberlerine dr sevinelim insallah insallah
Haticee0393 Deletedmom5 bende senin gibiyim transferimin 8. Günü bugün gizli gizli tüp bebek yaptırdık herşey çok güzel geçiyor İnan bana sürecin her noktasında anılarımız var eşimle resimlerimiz var herşey güzel geçecek buna İnan ve heyecanını hep yaşa 🙌
Nurmucize Deletedmom5 sorun nedir inşallah tedaviden önce kendiliğinden gebe kalırsınız. Tedavisi olumsuz olup aradan 2 3 ay geçip kendiliginden hamile kalan çok kişi duymuşum . Rabbim inşallah o duyguyu size tattirir
Deletedmom5 Nurmucize eşimin sperm kalitesi baya düşüktü doğal yolla olmaz dediler 2 sene denedik olmadı da. Tüp bebeğe karar verdik gün sayıyorum şimdi😊 güzel dileklerin için teşekkür ederim
Zehraaa98 Deletedmom5 canım benımmm her şey gönlünc eolsun inşalalh bız de 3 yıl sonra aldık güzel haberi 🙏cok zor süreç her sey yıpratıcı ama bi bakmışsın zaman gecmış sabah kusmalarından kafanı kaldıramıyorsu 🐣🐣🐣