Kızlar biraz dertleşmek istedim anlatabileceğim kimsem yok eşim dışında :) şuan da beklemedeyim adetten sonra transferim olacak o kadar heyecanlıyım ki düşünmemeye çalışıyorum ama aklımdan çıkmıyor. Acaba tutunacak mı bebeğim bana onunla kurduğum hayalleri yaşatacak mı. Anne olabilecek miyim acaba.. o kadar çok istiyorum ki eşim işten geldiğinde kapıyı bebeğimle birlikte açmak istiyorum. Pazar sabahları ben çağırınca hemen kalkmıyor bebeğimi yanına bırakıp onu görünce hemen uyandığını görmek istiyorum.. nolur dua edin bana hiç kimse bilmiyor tüp bebek olacağını o yüzden kimseyle dertleşemiyorum.. içim bi kıpır kıpır ama bi yandan da fırtınalar kopuyor yüreğimde..