Canım kadınlar o kadar farklı geçiyor ki hamilelik denen şey her kadında farklı. hatta Bi çok doğum yapıp her hamileliği değişik olanlar var o yüzden midemiz bulanmıyor diye takmayın bu bebeğin sağlıksız olduğunu asla ama asla göstermez siz şanslı kesimde olanlarsınız sadece tadını çıkarın. Ama genelde 7 8 9 da başlıyor benim arada oluyor 14 haftalığım şuan hiç kusmadım i şallah hiç kusmam fakat benım de mide problemlerim var ağrı yanma ekşime gibi