Alinamoms Mrva1 duyduğum an son dalımı içtim bidaha da tiksindim zaten ki inanılmaz bir vicdan azabı oluyor insanda. Olmayan da var tabiki ama bebeğe yapılan en büyük haksızlık be kötülüktür bu. 🤦🏻♀️İçen annelerin bebeğine çok üzülüyorum kıyamam.
Mrva1 Alinamoms Rabbim herkese irade versin bıraksın inşallah sonuçta bile bile kimse bebeğine zarar vermek istemez Sağol canım
iremibrahim Mrva1 nasil vicdan azabi cekiyorum anlatamam her icisimde :( hep birakcam diyorum nefsime hakim olamiyorum insallah bi tiksinti gelirde bırakırım hep el aliskanligi aslinda :(((
Alinamoms iremibrahim en kötü sigarayı alın arka arkaya için mesela anadolu iğrenç bir sigaradır böyle bırakanda, çok
Gizemtsn1 Mrva1 hamile oldugumu öğrendiğim gün bıraktım 37 haftayım hala bi tane bile içmedim benim gibi tiryaki bile bıraktıysa herkes bırakabilir:)
iremibrahim Alinamoms artik sigaradan tat almiyorum zaten ama aliskanlik bi anda cankm cekiyor iciom sonra vicdan azabi :(