Ben yaklaşık 10-11 sene kadar kullandım. Çok da severek içiyordum. Eşimin de bırakarak destek olması bana çok yardımcı olmuştu. Beraber bu yola girebileceğiniz birinin olmasını ben deneyimlediğim için tavsiye ederim. Yaklaşık olarak 1,5 sene önce bıraktık sigarayı. Hep kendime içmediğim onca güne/saate saygım olduğu için şu an içmiyorum diye telkin verdim ayrıca. Şu anda 13.haftadayım. Herkesin kendi tercihidir, hiç yadırgamam. Ama ben Hiç pişman olmadım. Hatta benden sonra bırakan başka arkadaşlarım da oldu :)