Merhaba anneler bizde 7+4 günlüğüz biz 6+1 de vajinal ultrason ile kalp atışını dinledik doktorumuz 94 dedi yeni başlamış muhtemelen dedi ve isterseniz 10 gün sonra gelin dedi. Bu arada kilolu hamile kaldım maalesef sizce duyulur mu birde ben biraz daha iyi görelim diye zamanı uzatmak 3-4 hafta sonra gitmek istiyorum. Sizce bir risk durumu olur mu