mommysweet Kızlar ne durumdasınız mide bulantısı kusma vs şiddetli oluyormu benim son 3 gündür bulantım çok fazla 7+1 im
ogrencianne35 mommysweet aynıyız hemen hemen 😘😘 kusmamak için kendimi tutuyorum dinlene dinlene yiyorum yoksa kusarim kendimi biliyorum kusarsam da o gun birşey yiyemem ama zor geçiyor çok uyuyorum birde yedigim herşey iğrenç geliyor mandalina disinda birşey sevmiyorum komşuların bahçesinden mandalina çalıyorum 😁
iremibrahim mommysweet 7+2 asiri uyku ve halsizlik arada bel agrisi kasik agrisi baska bi sikinti yok sukur gecen hafta kalp atisini duyduk bakalim bugun gene kontrol var :)
mommysweet 34_21_23 beni de öyle ilaç aldım gece 2 tane ama gün içerisinde etkisi gidiyo bi sabah etkisini görüyorum ama akşama kadar yine aynı 😔 uykum da geliyo sürekli
Kayabebek Bende 7+1 haftalığım ama sabahları mide yanması haricinde hiç bişeym yok istifar felan birde kasılarımda inceden bir ağrı var sebebi nedir sizce kızlar
mommysweet Kayabebek bence ilk haftalarda yerleşmeye çalıştığı için ve beta hcg yükseldiği içinde bulantılarımız o yüzde. Oluyormuş 😕
1029340 Kayabebek benimde kasık ağrım endişelendirdi beni doktor normal olduğunu ve ilişkiye 1 hafta ara vermemi söyledi.şimdi 8+5 olduk ciddi bi azalma var. Gayet rahatım umarım en kısa zamanda geçer :) sağlıkla gelsin bebiş
Meltem2507 Tam 7 haftayım akşamları mide bulantısı yatıcağım zaman mide yanması üstüne düşük tehlikesi progestan kullanımı sürekli yatış modu morali yüksek tutmaya çalışma hepsi bir arada 🤭
mommysweet Meltem2507 benimde sabah ve gece yatmadan önce fena mide bulantısı ve kasık ağrısı hepsini yaşıyorum herhalde 😂
elif_yetimoglu_ Meltem2507 kalp atışını duydunuzmu peki 🤦🏻♀️ Ben 7+ 2 haftalığım kalp atışınınduyamafım düşük riskim var progestan kullanıyorum
mommysweet Attent amin hepimizin umarım geçer hepsi 🤲🏻💖 sağlıkla büyüsünler de bizde çekeceğiz mecbur 🥰
aylh4467 Bende 7+1 mide bulantısı çok kötü ama kusma yok. iştahım kesildi her şeyden tiksindim su bile içemiyorum
mommysweet aylh4467 bende hiç kusmadım sadece geçtiğimiz Pazartesi işe gidecekken sabah öğürtü oldu su geldi sadece onun dışında bulantılar gün içinde devam 😕
Meltem2507 ogrencianne35 hahaha bu bana da tanıdık geldi mandalina dışında diğer meyveler çok cazip gelmiyo. Midem de sürekli garip bulantı var şükür kusma yok 🙏🏻
mommysweet ogrencianne35 evet bendede öyle zaten çok gazı olan biriyim bebek gazdan gözükmed ultrasonda o derece 😂 bide o ayretten bulantı yapıyor bakalım geçsin hepimizin bulantılrıson bulsun amin 😂🥰
Meltem2507 elif_yetimoglu_ evet 6+5 de duyduk kalp atışını ama alt muayne de duyuldu. 2 hafta sonra randevum var benim de kahverengi ara sıra karışık pembelik bir türlü geçmedi. Serum da aldım iğne de yedim üstelik :(
Meltem2507 ogrencianne35 inşallah 😔 iyi düşüniyim iyi olsun istiyorum ama korkuyorum hayırlısı diyorum en sonunda 🙏🏻
momsdc Kızlar ben 9. Haftama girdim 2-3 kez istifra yaşadım, sadece sabahları midem bulanıyor bir şey yemek istemiyorum ama diğer türlü gayet normalim çok şükür 🙏🏻