luckymother canim benim hic kimyasalim veya kaybim olmadi ama ilk 3 ay bebekle hic bag kurmadim. Saglikli bir embriyo degilse ben ne yaparsam yapayim benimle kalmayacakti cunku. Allah vermek isterse veriyor, almak isterse aliyor. O yuzden hep “sagligi tam, uzun omurlu, hayirli evlat olsun, bahti acik olsun” diye dua edin canim “ne olursa olsun da yeter ki tutsun” diye degil. Simdi derinnnnn bir nefes al, insallah guzel bir surecin basindasin bol bol dua edip bekleyecek ve insallah saglikla kucagina alacaksin. Guzel dusun guzel olsun.