Mugee09 bende oldu ağda ağrılı uyaran bir daha yapma dedi doktorum ve bir yara kremi kullan bephantol sudo kremi gibi ben dikiş attırmamıştım. Şuan vücudun Doğuma hazırlandığı için çok çabuk hücre yenileniyor çabuk toparlarsın şu dönemde hemen hastaneye gitme bence tabi ki görmedim seni yönlendirmek istemem ama ben sağlık ocağındaki ebeme resmini çekip atmıştım 🤭🤦🏻♀️ Gidersen bi iki dikiş atarlar ama evde de iyileşir demişti