Kizlaaar cok üzgünüm . Çok uzun zamandır ağda yapmıyordum özel bolgeme artık son zamanlar kendimi agdaya alistirayim hemde temiz kalayım diye ağdaya gittim.
Afedersiniz özel bölgede bu dudakların yani alırken ora yarıldı mı diyim ayrıldı mı diyim. Biraz açılma oldu dıştan içten değil. Kanama oldu baya önce içerden bir kanama oldu diye çok korktum snra dudak yanından agdayi çekince ayrıldi demek. Orası kanamis daha önce başına gelen var mı normal mi oluyor mu böyle ne bu şimdi. İçten olmamsina sevndm ama yinede açıklık oldu biraz dikiş gerekir mi yarın da doktora gideceğim zaten ama şimdi mi gidip göstersm napsam ben ya çok şükür bebeğim hareket ediyor hissettim şuan İyi gibi