olalahoppala sağlıkta utanma yoktur. Hiç utanmana gerek yok valla insanlar incelemiyor sonuçta yapısını falan işi neyse onu yapıyor. Ben normal doğum yaptım sayısız ellendim yani 🤣🤣🤣 en son dikiş kontrol için gittiğimde mecburen tüylerimi alamamıştım fazla kusura bakmayın demiştim. Doktorumun dediği şey hiçbir şekilde öyle düşünmeyin lütfen biz zaten sizden bunu bekleyemeyiz dikişleriniz var almanız jilete vurmanız uygun olmaz sağlıkta utanma yoktur demişti