Kasım anneleri haftaya doğum yapacak olan var mı aranızda? nasipse 37+6 da salı günü ikinci kızımı da sezaryen ile kucağımıza alacağız. son günleriniz nasıl geçiyor, heyecanlı mısınız? kız mı yoksa erkek bebek mi bekliyorsunuz? ikinci ya da üçüncü gebeliği olanlar büyük çocuğunuza kim bakacak? sizin yanınızda kim kalacak? hepiniz hayırlısı ile sağlıcakla kucağınıza alın evlatlarınızı🤲🏻🍁