Kızlar ben sizin görüşünüze saygı duyarım ama ama şunu unutmamalısınız bazen bazı insanlar karşıdakini sıkmak . Boğmak istemez..gülçehre çok heycanlı ve cok stresli. Ne yapacağını şuan bilemiyor bir yandan hüzün var bir yandan sevinç. Onu anlamak gerekiyor. Siz olsanız belki sizde bu şekilde çekinebilirdiniz mesela bende çok post açsam bir süre sonra açmaya çekinirdim. Biraz empati kurun lütfen. Evet dualar ediyoruz birbirimizi hiç görmesek de tanımasak da dua ediyoruz ellerimizi açıp allaha yalvarıyoruz haklisiniz. Rabbim dualarınızın en güzel karşılığını versin inşallah.ama kiz ne nazardan ne de başka şeylerden ötürü böyle davranmadı. Sadece biraz endişeli.biraz da şöyle düşündü sanırım şimdi sizlere çatladığını dese sizler de onun adına seviniceksiniz güzel bir haber almak istiyceksiniz ki dua ettiğiniz arkadaşınız sonuç da sizde diyeceksiniz duamız kabul oldu. Ama eger gülçehre size güzel bir haber veremezse diye temkinli davranmak istemiş olabilir. Lütfen bizler burda birbirimizi görmeden. Isitmeden. Kalb bağı kurduk. Kalp bağı kurduğunuz dostlarınızla empati kurun❤❤