Sigde ben 5 gündür kullanıyorum ne yara kaldı ne kaşıntı çok şükür 🤲Ara ara kaşıntı oluyo o da normal zaten.Cildim hem kullandığım kremlerden hem de ilaçlardan dolayı aşırı kuru.Ben kremi kullanırken Allerset diye bi hap kullanıyorum.Kaşıntıyı hafifletsin diye.Çünkü kaşıdıkça daha beter yayılıyor.Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz isterseniz.Bu kremi 7 gün boyunca her gün sürüyorsunuz.Sitesinde bilgi videosu var zaten.Biz fayda gördük.İnşallah tekrarlamaz.Allah’tan hayırlısı inşallah geçer 🤲