Kızlar hatırlıyorsanız habire kaşınıyoruz diye yazmıştım.Bugün eşim tekrar doktora gitti.Uyuz demiş doktor.Kafayı yemek üzereyim.Bütün kıyafetleri poşetlere koyup kaldırdım.Yıkayabildiklerimi 90 derece de yıkadım.Yatak odamı domestosla sildim.Şimdi koltuğu yıkattırıcam.3 gün boyunca tek bi odayı kullanıcaz.Başına gelen var mi? Nasıl kurtuldunuz.Tavsiyelerinize ihtiyacım var.Bu arada salgın var heralde doktor 3 haftadır hep uyuzla karşılaşıyorum demiş.Çok dikkat edin kendinize.Ben evden çıkmam doğru düzgün.Eşim jandarma işten bulaştı heralde.İnşallah geçer gider hemen.