symslmz Korkma yeri daralıyor artık ondan az hareket ediyor ayrıca gün içinde sen hareketli olursan o da o kadar uyuyor belki de bazen sen hissetmiyorsundur gün içinde.
Rmeysa_1661 symslmz suyu azalmış perinatolojiye yönlendirdi bebekte bir sorun yok hareketi var ama su azalması olduğu için yavaşlamış dedi
Rmeysa_1661 sule3950 kuzum gittim acile yeni geldim tansiyonum yüksek çıktı ve bebeğin suyu azalmış takip altına aldılar 1 hafta önde suyu da geride kalmış dedi doktor perinatolojiye yönlendirdi bebekte bir sorun yok hareketi var ama su azalması olduğu için yavaşlamış dedi
sule3950 Rmeysa_1661 çok geçmiş olsun tansiyonunuz kaç cikti. Bende ekimin 27sinde gitmstm çok şükür suyu falan iyi demişti. ama iyi yapmssniz gitmekle en azından aklınızda takılı kalmaZ.
Baby216 Rmeysa_1661 bende 33+1 im benimde bebeğin suyu azalmış dediler üç gündür hastanedeyim. Siz nerdesiniz , hangi hastaneye yönlendirildiniz
Rmeysa_1661 sule3950 tansiyonum 15 13 çıktı bir kaç test yaptı korktu gebelik zehirlenmesi diye ama çok şükür bişey çıkmadı 3 günde bir nstye çağırdı iyi ki de gitmişim bakalım zaman ne gösterir
sule3950 Rmeysa_1661 aynen valla iyikide gitmssnz Allah’m hepimizi korusun insallah. Benim de evde tansiyon aleti var olcyrm sürekli arada 13/8 14/8 cikiyo hemen limon yiyorum. Rabbim hepimizin yavrusnu sağlıklı sıhhatli kucağımıza versin.🤲🤲
Rmeysa_1661 symslmz evet gördüm şimdş havuç suyunu ibrahim saraçoğlundan dinledim sıkıp içeyim bari ama ne kadar günlük bir bardak yeter mi ki
Rmeysa_1661 sule3950 küçük yüksek olunca sıkıntı oluyor sanırım sizin tansiyonunuz güzel hamd olsun dikkatli olun sizde inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz yavrularımıza 🤲
Semazrl sule3950 sona doğru bebek daha çok büyüdüğü ve hareket alanı azaldığı için normal diyorlar ama ne kadar azaldığı da önemli çok azsa yime bir doktora danışın içiniz rahat etsin.
Gulsah91 Bgmky uykucu olabilir bebeğiniz Allah korusun korkmayın . doktorum hep şekerli birşeyler yedikten sonra hareketleneceğini söylerdi ,deneyin derim sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰
Mina01 sule3950 32+1 benimde dun gece bile durmadan hareket etti bugün de hiç hareket yok geçende de böyle olmuştu bazen fazla bazen çok az malesef
sule3950 Mina01 sanırım normal o zaman ya yerleri falan mı daraliyo benim de aynı işte bellli olmuyo güzel Allahım korusun Allah’ıma emanet ler yavrularımız
Mina01 sule3950 insallah sag salim alırız kucaklarimiza benimki hala sessizliğini muhafaza ediyor bakalım ne zaman keyfi gelecek.birde bu ara temizlik yapıyorum bebek hazırlıkları acaba ben yorulunca mi kipirdamiyor
Emineavar sule3950 evet bazen durgunlasiyor bebek bende korkmuştum hareket etsin diye herşeyi deniyordum en ufak hareket bile mutlu ediyor beni . Ama ilerledikçe hareketleri azalıyor 😔😔 önceki gibi çok hareketli değil yeri daralıyor bebek büyüyor ondan sanırım
Rmeysa_1661 Baby216 benim gittiğim hastane eğitim hastanesi her akşam nstye çağırdı 3 gün de bir de doopler çekilecek dedi şuan da suyu sınırda gelişimi etkilemiyor ama takipte olmak zorundayız dediler yatış yapmadı bana günde 10 defadan az hareket ederse geldi dedi sadece