[silindi] 150_gelartik http://www.gazetevatan.com/hamileler-idari-izinli-mi-10-yas-ve-alti-cocugu-olan-kadin-perso-1352329-gundem/
[silindi] 150_gelartik buyuksehirlere yakin bi zamanda yayilir yalniz, ama tabi online ve uzaktan calisma isteyebilirler. Bu calisma zaten 24-32 arasinda da yoneticinin tasarrufunda. İsterlerse calisiliyor uzaktan da.
835161 [silindi] idari izinli olmak uzaktan çalıştırmayı gerektirmiyor ki onca insan alırken bazılarının sırf idareci istedi diye uzaktan çalışmaya devam etmesi bence saçma ve hak olur
zepbjk 835161 ewet 24.haftada ayrıldım ayrıca idareciydim ve yazı geldi ona gelmemişse bulursam atarım sana gösterirsin bana geldi de 😂
gunes11 835161 il milli eğitimlerine gelmiştir. Ben sağlıkçıyım bizimde hastaneye değil il sağlık müdürlüğüne gelmişti. Hatta hastanedeki personelde bana 24.hafta değil 28.hafta diye diretti insanlara inanmayın iyice araştırın sonuçta öyle bir hakkınız var
[silindi] 835161 valla kararnamede idari yoneticinin insiyatifinde diye bi ibare var, isinin durumuna gore calistirabilir, hakki var. Yani bu sekil bi opsiyon taninmisken o kadarini da sorgulamamak lazim diye dusunuyorum artik.
835161 [silindi] çalışmaktan kacmiyorum asla fakat onca insan bundan faydalanıp üstüne de ücretini alabiliyorsa ben neden ekstra çalışmak zorunda kalıyorum bunu sorguladım sadece.