835161 hatta bugun haberlerde 60yas ustu, hamile, kronik rahatsizligi olanlara uzaktan calisma hakki verildigi haberini gordum. Dun gece aciklanmis. Mevcutta 24. Hafta hakki var bu da yeni geldi, en kotu senaryoda 24. Haftada izne cikarsiniz kamudaysaniz yoneticiniz bahane sunamaz. Resmi gazete ciktisini da dilekce ve doktor raporunuza ek yapip verirsiniz