melme 2 hafta önce doğum yaptım. 31+2 de geldi kızımla oğlum. 27. haftamda açılmam vardı. Doktor iğneler ciğer geliştiriciler yaptı ama 31 e kadar dayanabildik. Benim son 2 hafta hiç bir belirtim yoktu hatta çok rahattım. Doğum yaptığım günün sabahı inanılmaz dinçtim. Ne ağrım ne sızım vardı. Hatta kendim bile şaşırdım. Hiç hamile değil gibiydim. Öğlen hafif karnımda ağrı oldu ama o da ağırlaştığım için normaldi, doktor öyle demişti. Akşam 19.00 da ağrılarım başladı. 20.30 a kadar bekledim ama iyice şiddetlendi. Dakikada bir ağrı gelip gidiyordu. Sancının nasıl bişey olduğunu bilmediğim için ne yaşadğımı da bilmiyordum. Doktorumu aradım bi hastaneye git kontrole dedi. Doktora bir gittim 6 cm açıklık vardı ve sonra 8 cm e çıktı. Apar topar sezaryene alındım. Sakın aman rahatım ağrım yok diyip rehavete kapılmayın. Bol bol istirahat edin bütün ikiz gebeler