150_gelartik bu haftalarda yapıyorlar canım doktorların çoğu pek dikkatli olmuyor ya da bakıp bize söylemiyorlar bilmiyorum. Ben kendim her gittiğimde söyledim bakılsın DİE o da 13-14. Haftanda bakalım dedi gittiğimde dedim rahim uzunluğuna bakılacaktı karından baktı 35 mm çıktı bu değer bazıları için çok risk teşkil etmiyor aslında benim daha önce kayıplarım olduğundan ötürü tedbiren yapıldı. Sizde kontrole gidince doktorunuza söyleyin baksın canım