KutsalAnnelik Kızlar folik asit kullanımı 12. Haftadan sonra kesiliyor mu doktorum bana artık folik asidi bırak dedi sizler ne kadar süre kullandınız? Diğer bir konu 12+2 de doktor kızın olacak dedi bu tarihteki tahmin ne derece doğru acaba ?
Sermec27 KutsalAnnelik evet 12 haftada bırakılır folik asit ben de oğlumu 12 haftada öğrenmiştim bazen bebek bacak arasını net gösterirse söylüyor cinsiyeti ama siz yine 16 haftayı bekleyin genelde en net sonuclar 16 civarı alınır hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🥰
Busbushatun KutsalAnnelik genelde kızdan erkege donmez kız dedıyse dogru cıkar bıraz da dokyorum deneyımıne baglı ama 16 yı bekle bana 12 de kız demıstı yanılmadı
haziranin25i KutsalAnnelik 12.haftada bırakılıyor vitaminlere geçiliyor. Ben kızımın cinsiyetini 13+3 de öğrendimm
KutsalAnnelik Sermec27 Teşekkür ederim 😊 burda herkes 16 hafta sonrası cinsiyet için yorum yapıyordu o aklıma gelince bir an tahmin için dahi erken diye düşündüm 😊
KutsalAnnelik Busbushatun Rabbim hayırlısını nasip etsin ama hep kızım olsun istemiştim inşallah değişmez 😊
Sermec27 KutsalAnnelik siz yine her ihtimale karsı 16 haftayı da bekleyin hakkınızda hayırlısı olsun 🥰
KutsalAnnelik Gzlgzl Evet banada vitamin içerikli ilaçlar verdi öyleyse süreç böyleymiş bende neden bıraktırdı diye düşündüm bir an
ssnnmmm 12.haftada folik asidi bıraktırıp multivitamine başlanıyor genelde oğlumu12+5 de öğrenmiştik 22.haftadayız hala değişmedi
KutsalAnnelik ssnnmmm Sizde erken öğrenmişsiniz cinsiyeti sağlıkla kucağımıza almak nasip olur inşallah
Gzlgzl KutsalAnnelik hatta benım bir kaç gün erken başladık yenıden ilaç alma paketi bırakmayalım direk buna geç dedi ama bu ilacı içmeye başlayalı kendımı daha da iyi hissediyorum☺️
KutsalAnnelik Gzlgzl Benimde ilaçları içerken midem bulanıyor bir tane suya katmalı vitamin var tadı iğrenç 🙈
Nuray23 KutsalAnnelik birakiliyor canim. Baska vitaminler alirsin. D vitamini demir gibi.. 12 de soyluyolar ama 16yi beklemeni tavsiye ederim. Allah saglikca kucagina almayi nasip etsin insallah.
KutsalAnnelik mercimeginanne Folik asidemi devam ediyorsunuz? Doktorunuz başka vitamin verdi mi peki yoksa sadece folik asit mi alıyorsunuz