YenidenAnneOlmak atescan27 ilk hamile kaldığımda bulamıyorduk. Raporum olmasına rağmen defalarca parayla aldık. Bir eczaneden 10 tane bulduk aldık. Birindenden 1 tane, bir tane 3 tane gibi. Şu an yine mi sıkıntı başlamış?
atescan27 halitefe pyol aramadım daha cnm annemler bi eczaneye sormuşlar elimizde var demişler oraya bakcaklar bulamazlarsa aricam
halitefe atescan27 hadi inşallah bulunur ama doktoruna sordun mu bir hibor bir oksapar kullanmanda sorun olur mu
atescan27 halitefe cnm doktor yazdı coraspirinide kullanıyordum onu kesti hibor olmadığı için bunu verdi hibor u 2 buçuk aydır bulamıyorum ben doktoruma hastası vermişti onu kullandım bitirdim bu süreçte