atescan27 Nasippp piyasada yok diyorlar 36 haftalık gebeyim hibor 5000 lik kullaniyordum piyasada olmadığı için doktor bunu verdi buda yok
halitefe atescan27 bir dönem yoktum ama son 6 aydır var canım rahatlıkla bulunuyor merak etme eczaneye sor en kötü depoddan toplarlar ilk başta sıkıntı yaşadım sadece o kadar
Nasippp atescan27 sizin yine son haftalar ben yeni 18 haftama gircem umarım öyle bir problem ile karşılaşmayız ☹️
YenidenAnneOlmak atescan27 ilk hamile kaldığımda bulamıyorduk. Raporum olmasına rağmen defalarca parayla aldık. Bir eczaneden 10 tane bulduk aldık. Birindenden 1 tane, bir tane 3 tane gibi. Şu an yine mi sıkıntı başlamış?
atescan27 Birsen25 4000 lik var cnm ama doktor 6000 lik verdi coraspirinide bıraktırdı bişey olur diye korkuyorum
halitefe atescan27 hangi ildesin en son ben Eylül ayı sonunda 3 aylık aldım hatta sürekli haber verdiğim için birkaç eczaneden aradılar iğne var şuan reçetenizi girelim mi diye
halitefe atescan27 olmazsa buradan bir eczane numarası vereyim kargolarlar belki sen bir sor +90 352 290 88 88 buraya reçeteni nasılsa otomatik girebilirler