11haftadayim. İki aydır decavit kullanıyorum,eczane bana sabah aç karnına bir tane içmemi söyledi. Midem kasılıyor hemen kusuyordum ilaç erir erimez. iki gündür bıraktım ve çok rahatım. Kullanan ve memnun olmayan var mi? Aç karnına alımın yanlış olduğunu felan söylediler. Siz nasıl içiyordunuz?