Kızlar merhaba 25+0 haftalık hamileyim sürekli akıntım olduğu için ped kullanıyorum hamileliğim başından beri şeffaf renksiz kokusuz çok şükür. ama 10 gündür gün içinde çok hareket ettiğimde özellikte pedin hafif su gibi ıslandığı görüyorum ( günlük ped içindeki pamuklar bir araya toplanıyor gibi oluyor ) bebeğimin suyu iyiydi çok şükür 1 hafta önce kontrolde ama ben yine de endişe ediyorum sızıntı mı oluyor acaba diye. Eczanede varmış sızıntı testi kullanan tecrübeli olan var mı ? Yada benim gibi bu tarz ıslaklık yaşayan anneler yazarsa sevinirim normal mi sizce ?