242424e Melekra ben artık güvenemiyorum bence detayliyi bekleyin her ihtimale karşı bana %100 kız dendi ama erkekmis bende her şeyini almıştım
242424e Gustave özele de gittim devlete de iki tarafta da kız dendi. Dün detaylida erkek denince bugün başka bir özel hastaneye hiç gitmedigim bı doktora gittim oda %100 erkek dedi.
ErdemSeda 242424e aynen oyle gercekten iyi bi doktor bulmakta sorun artk dogduklarinda bizlere supriz yapmazlarsa iyidir 😂😊